poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Titles TAG

Witam ;) Do tego TAGu zostałam nominowana przez Oxurię, za co bardzo dziękuję ;) Zaczynamy ;)

1. Najdłuższy tytuł z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.
52 powody dla których nienawidzę mojego ojca
Jakiś czas temu natknęłam się na tę książkę na Lubimy Czytać i jakoś zapadła mi w pamięć. W sumie sama nie wiem czemu.









2. Najkrótszy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.
My
Niedawno kupiłam tę książkę. Z krótszym tytułem dotychczas się nie spotkałam.











3. Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką.
Piękne Istoty
Może jestem za głupia i ten tytuł ma jakiś głębszy sens, ale jakoś nie potrafię zrozumieć dlaczego ta książka została tak nazwana.









4. Tytuł, który opisuje książkę perfekcyjnie.
Papierowe Miasta
Choć sama książka nie bardzo przypadła mi do gustu uważam, że tytuł świetnie ją opisuje.











5. Najbardziej irytujący tytuł.
Zostań, jeśli kochasz
Do tej pory nie mogę zrozumieć dlaczego If I Stay zostało przetłumaczone na Zostań, jeśli kochasz. Jakby nie mogło być Jeśli zostanę.








6. Zmiksuj wszystkie tytuły razem i utwórz swój tytuł.
Wybaczcie, ale nie potrafiłam połączyć tych wszystkich tytułów w coś mniej lub bardziej sensownego.

Nominuję:

Pozdrawiam ;)

34 komentarze:

  1. Fajny TAG, pierwszy raz się z takim spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy TAG. Ja "Papierowe Miasta" akurat miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag. I dzięki za nominację, odpowiem na nią! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag!
    Dziękuję za nominacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie i ja jestem głupia, bo tak samo jak Ty, nie potrafię doszukać się podobieństwa 'Pięknych istot' do ich treści :D

    Obserwuję :)

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny TAG !

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący tag, nie spotkałam się z nim jeszcze na żadnym z blogów

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że wykonałaś ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z książek znam tylko "Piękne istoty" i popieram tag ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog został przeze mnie nominowany do Liebster Blog Award, zapraszam :)

    http://somedayiwillbewayland.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. "Zostań, jeśli kochasz" jest według mnie jedną z najbardziej irytujących książek. I nie chodzi mi tu o tytuł...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach... Polskie tłumaczenia... ;)
    Też nie wiem, o co chodzi z "Pięknymi istotami", ale na szczęście następne tytuły już trochę sensu mają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja znam inny tytuł, też długi "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął." Niestety widziałam tylko film, ale polecam. ;) Byłam smutna, że If I stay tak przetłumaczyli, dramat!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza pozycja wygląda jak magazyn. ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również nie rozumiem jak polscy tłumacze mogli zrobić coś takiego :/
    Świetny TAG!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Superowy tag :)
    podoba mi sie :)
    paperlifex33.blogspot.com wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale obserwuję blogi, które chcę, nie bawię się w "obserwację za obserwację" ;)

      Usuń
  17. o, powiem Ci że jak nie lubię tagów, tak ten polubiłam :) i z chęcią odpowiedziałabym na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a MY to też i mój najkrótszy tytuł :)

      Usuń
  18. Co do "Pięknych istot" to odpowiedź znaleźć można w kolejnych tomach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja "Papierowe miasta" akurat miło wspominam, ale również irytuje mnie tytuł "Zostań, jeśli kochasz", dla mnie jest pozbawiony głębszego sensu, podobnie jak "Wróć, jeśli pamiętasz". "Jeśli zostanę" było jednak najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. co do 5 zgadzam się całkowicie

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej. Nominuję Cię do Liebster Blog Award! =) http://spirit-fanfiction.blogspot.com/2015/04/liebster-award-trought-dark.html

    OdpowiedzUsuń
  22. W związku z 5. to bardzo często tak jest. Tłumacze mają po prostu swój własny świat i czasem za Chiny nie potrafię pojąć, dlaczego tytuł jest taki a nie inny, zwłaszcza, że oryginalnie tłumacząc tytuł lepiej pasowałby do treści :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie również irytuje tytuł "Zostań, jeśli kochasz"....

    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealne dopasowania tytułów. Świetny TAG ;)

    Zostałaś nominowana do LBA:
    http://carrievandenis.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! Nominowałam Cię do Kociego TAGu :D
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/2015/04/kitty-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  26. https://www.facebook.com/828585590492895/photos/a.829044107113710.1073741827.828585590492895/1018665114818274/?type=1&theater Zapraszam do udziału w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny tag i odpowiedzi. ;)
    www.nacpana-ksiazkami.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy tag :)
    myślę że kiedyś spotkałam się z dłuższym tytułem, ale był tak długi że zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 Litery na papierze , Blogger