poniedziałek, 1 czerwca 2015

Wyniki losowania

poniedziałek, 1 czerwca 2015
Witajcie! Dziś mam dla was, zapewne przez wszystkich wyczekiwany, wynik losowania. Więc tak, zacznijmy od wszystkich osób, które wzięły udział, a było ich aż 96! Wow, naprawdę nie spodziewałam się, że aż tyle osób się zgłosi. Ale bez zbędnego przedłużania, oto lista osób:



Zanim przejdę do wygranej, chciałabym poinformować, że w tym losowaniu wzięłam pod uwagę wszystkie osoby, które się zgłosiły, ale nie wszystkie stosowały się do regulaminu. Następnym razem nie będę przymykać na to oka.

A teraz przejdźmy do zwycięzcy. A jest nim...


Numer 20, czyli Książkomania Recenzje! Gratuluję wygranej, książka Gwiazd Naszych Wina wędruje do ciebie! Wysłałam do Ciebie maila z informacją i czekam na adres :) Osobom, którym się nie powiodło dziękuję za udział i zachęcam do śledzenia bloga, bo już niedługo pojawi się kolejne rozdanie. 
Pozdrawiam ;)

23 komentarze:

  1. Wygrał nr 20, a ja miałam 19 :) hehe
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwycięzcy oraz tobie frekwencji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :D
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Nawet się nie nastawiałam na wygraną, a tu taka niespodzianka :) adres już wysłałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Dlaczego nie mogłam się zgłosić jako 20 ... ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jeszcze będziesz miała szansę wygrać, jak już wspomniałam niedługo zorganizuję kolejne rozdanie, a nagrody będą jeszcze ciekawsze ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Litery na papierze © 2014