środa, 22 lipca 2015

R.I.P it or ship it book TAG

środa, 22 lipca 2015
Witajcie! Dziś przychodzę do was z kolejnym TAGiem, do którego co prawda nie zostałam nominowana, ale bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam go wykonać.
TAG polega na tym, że na osobnych karteczkach zapisujemy imiona czternastu postaci - siedmiu męskich i siedmiu żeńskich. Potem karteczki wrzucamy do kubka, słoika, pudełka, etc. i losujemy po dwie. Potem decydujemy czy wylosowanie postacie do siebie pasują (ship it) czy nie koniecznie (R.I.P it). Zaczynamy!




1 para: Daemon Black (Seria Lux) i Eleonora (Eleonora i Park) tak, wiem, źle zapisałam jej imię.
Nie, nie i jeszcze raz nie. Za nic nie potrafię sobie wyobrazić ich razem. Po prostu kompletnie do siebie nie pasują.
R.I.P it!






2 para: Magnus Bane (Dary Anioła i Diabelskie Maszyny) i Cat Crawfield (W pół drogi do grobu)
Eee? Jakoś tego nie widzę. Cat to zabójczyni wampirów, nie umiem sobie wyobrazić jej u boku Magnusa.
R.I.P it!





3 para: Noah Shaw (Mara Dyer) i Tessa Grey (Diabelskie Maszyny)
Jak na razie chyba nie idzie mi zbyt dobrze. Noah i Tessa? Zdecydowanie nie.
R.I.P it!




4 para: Jace Wayland (Dary Anioła) i Rosie Dunne (Love, Rosie)
Od razu w głowie pojawili mi się Jamily. Czy ja wiem? Jace jest sarkastyczny i arogancki, a Rosie, cóż, Rosie ma dziecko. To by chyba nie wypaliło.
R.I.P it!





5 para: Bones (W pół drogi do grobu) i Celaena Sardothien (Szklany Tron)
Nareszcie! Para, która do siebie pasuje. Zdecydowanie widzę ich razem, w końcu czemu nie?
I ship it! 




6 para: Augustus Waters (Gwiazd Naszych Wina) i Lena Duchannes (Piękne Istoty)
Ehh. Znów mam pecha. Być może coś jest ze mną nie tak, ale nie, nie widzę tego związku.
R.I.P it!





7 para: Tobias Eaton (Niezgodna) i Tris Prior (Niezgodna)
Bingo. W końcu wylosowałam parę, która rzeczywiście była razem. Co mogę więcej powiedzieć, jasne, że do siebie pasują.
I ship it!





Nominuję:
Alicję w Krainie Książek, oraz wszystkich, którzy mają ochotę wykonać ten TAG.
Pozdrawiam!
Post dedykowany znajomemu z gadu.


40 komentarzy:

  1. Ciekawy TAG i przepiękny blog, będę wpadać częściej :)
    Pozdrawiam, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy TAG widziałam już go na youtubie ale nie widziałam jeszcze w formie blogowej :)
    Nominowałam cię do Libster blog Adwards
    szczegóły tutaj : http://ksiazkiponadniebo.blogspot.com/2015/07/libster-blog-adwards-1.html
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten tag kilka razy, jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina mi to TAG Marry-Kiss-Cliff, więc chętnie go zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Tag :P Może zrobię, ale jeszcze muszę to rozważyć :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny TAG, zastanawiałam się nad jego zrobieniem. Póki co bardzo lubię oglądać ten TAG na booktubie :)

    http://diamentowe-slowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Tag, również go zrobiłam, i miałam mega rozterke !
    http://secondlife-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ejj, czemu od razu odrzuciłaś Rosie i Jace'a? :< Moim zdaniem pasują idealnie <3 Ale pary trafiły Ci się bardzo fajne :)

    Pozdrawiam i obserwuję,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie bardzo fajne złożenie par i sądzę ,iż tak samo bym je wszystkie oceniła. Blog bardzo fajny, czekam na więcej recenzji.

    Pozdrawiam ~666Margaryna666

    P.S. Pod tekstem na samym dole (pod "Pozdrawiam!") jest ukryte zdanie, wystarczy zaznaczyć myszką i się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę ten tag, ale jest bardzo ciekawy! Jak znajdę chwilę czasu to może też go wykonam :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za shippowaniem bohaterów, ale... ten TAG mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zrobić ten tag <3 Nie mogę się doczekać, co mi wyjdzie :)
    Oczywiście obserwuję bloga :)
    U mnie konkurs - zapraszam <2
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujący tag. Nigdy wcześniej się z nim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, fajny pomysł, może i ja go zrobię u siebie. Tak, zrobię na pewno. :)

    _______________
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy TAG :) Niestety par nie znam lub tylko jedną osobę, więc nie mogę powiedzieć, czy zgadzam się z Twoim osądem :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie zrobię ten tag u siebie na blogu.
    Zapraszam: http://stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze słyszę, ale bardzo mi się podoba ten TAG! :D Prawdopodobnie go u siebie zrobię. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że Cat i Magnus jednak by do siebie pasowali. Czarownikowi nie zrobiłaby różnicy profesja partnerki, a że jest uroczy, to pewnie i Cat by się przekonała :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł! :) Nie słyszałam o tym wcześniej, ale mam ochotę również przeprowadzić taki TAG na blogu. :) Co do pary z "Niezgodnej" - miałaś rękę do losowania :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam oglądać ten TAG na jutubach, fajnie że pojawił się też na blogach :D! Chyba też go u siebie zrobię w wolnej chwili ;).
    Niestety w tych parach to prawie zawsze znałam jednego bohatera/bohaterkę, a drugiej połówki już nie :P.
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten TAG jest świetny! Mogłabym oglądać i czytać go bez końca xD Chyba w końcu zrobię go u siebie. ^ ^

    http://thebookishcity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za nominację :-)
    Moją wersję tego TAG-u możesz już zobaczyć na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy tag, może sama zrobię go u siebie na blogu ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy tag, z pewnością świetnie ci się z nim bawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super TAG no i bardzo podoba mi się Twój AVATAR. Moja kochana LEA <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Heeej! Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu: http://majkabloguje.blogspot.com

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za nominacje :-D zabawa wydaje się świetna, więc z chęcią się przyłączę

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny tag ! :D Może kiedyś zrobię do u siebie
    Pozdrawiam :*
    cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć, przepraszam za spam, ale chciałam zaprosić cię na nowe rozdziały Czterech żywiołów i Prophecy of Alamer ;)

    http://poweroffourelements.blogspot.com/
    http://elfiahistoria.blogspot.com/

    Nie wiem, czy jeszcze czytasz, bo ostatnio praktycznie nikt nie pozostawia po sobie śladu, więc napisałam :)
    Oczywiście nie mam ci za złe, jeśli zakończyłaś już przygodę z moimi blogami ;) Po prostu chciałabym wiedzieć.
    Pozdrawiam, Meridiane

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjny TAG, może kiedyś zrobię taki u siebie ;)

    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej, nominowałam Cię do książkowego TAGU! :)
    Serdecznie zapraszam TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj! Chciałabym Cię poinformować o nominacji do Piekielnego Tagu :D Wszystko jest tutaj: http://olabylexi.blogspot.com/2015/08/kolejny-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! :) Nominowałam Cię do TAGu na moim blogu: www.majkabloguje.blogspot.com

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Radzę odwiedzić pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. I kolejna nominacja! :* http://majkabloguje.blogspot.com/2015/08/albo-albo-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  36. No to jeszcze jedna nominacja :D :*
    http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/2015/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Dużo tych R.I.Pów. :D Bardzo podoba mi się ten tag, ale denerwujące jest to, że zwykle znam jedną osobę z pary, a drugiej nie i nie mogę określić czy według mnie do siebie pasują. :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny TAG :D Widzę że "uśmierciłaś" ponad połowę, jednak nie znam wszystkich tych osób więc nie mogę "stać" za ani przeciw. Może kiedyś zrobię ten TAG u siebie :)

    Zapraszam do siebie : http://aksamitne-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny Tag muszę wreszcie go wykonać!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Widziałam ten TAG na kilku blogach, ale ja sama raczej nie dałabym radę go wykonać. Po prostu nie potrafię wyobrazić sobie głównych bohaterów lub główne bohaterki z kimś innym niż z ich książkowym partnerem/partnerką :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Litery na papierze © 2014