czwartek, 24 września 2015

Albo Albo TAG

czwartek, 24 września 2015


Witam! Dziś mam dla was kolejny TAG książkowy, do którego nominowały mnie Lilianna M. Scott z bloga MajkaBloguje oraz Cynka z bloga Papierowe Strony. Zanim jednak przejdę do TAGu, chciałam was poinformować, że powstała zakładka Wymiana Książek. Znajdziecie w niej książki, które chciałabym wymienić na inne, więc jeśli jesteście zainteresowani, to koniecznie zajrzyjcie.
A teraz, bardzo dziękuję za nominacje i zapraszam do czytania. Od razu zaznaczam, że jestem osobą bardzo niezdecydowaną i pewnie w większości pytań nie wybiorę konkretnej odpowiedzi, ale cóż...

Wolisz czytać tylko trylogie czy powieści jednotomowe?
Większość trylogii, które przeczytałam to fantastyka, a ja uwielbiam ten gatunek. Z drugiej strony, przeczytałam masę świetnych powieści jednotomowych, więc ciężko jest mi wybrać. Uprzedzałam, że tak będzie.

Wolisz czytać autorki czy tylko autorów?
W mojej biblioteczce jest zdecydowanie więcej książek napisanych przez kobiety, ale nie dlatego, że faworyzuję tę płeć. Przy wybieraniu książek kieruję się jej opisem i opiniami na ich temat, nie płcią autora, więc to pytanie także pozostawię bez odpowiedzi.

Wolisz kupować tylko w Empiku czy tylko na stronach internetowych?
W końcu pytanie, na które mogę odpowiedzieć jednoznacznie. Najczęściej zamawiam książki przez internet, bo jest to dla mnie najwygodniejsza, a także najtańsza opcja. Więc zdecydowanie strony internetowe.

Wolisz żeby wszystkie książki zekranizowano czy żeby przekształcono je na serial?
Jeśli chodzi o książki jednotomowe, to najlepiej zrobić z nich film. Natomiast jeśli mówimy o seriach, które mają kilka, lub nawet kilkanaście tomów to lepiej zekranizować je w postaci serialu.

Wolisz czytać pięć stron dziennie czy pięć książek tygodniowo?
Jasne, że chciałabym czytać po pięć książek w tygodniu. Oczywiście nie mam na to czasu (bo ja przecież nie mam na nic czasu), ale gdyby było to możliwe, wybrałabym właśnie tę opcję.

Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Nie ukrywam, że wydanie własnej książki byłoby niesamowite, ale pewnie i tak nikt by tego nie kupił, więc wolę pozostać przy recenzowaniu.

Wolisz czytać dwadzieścia książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?
Jest kilka książek, które mogłabym czytać ciągle i w kółko, ale wolałabym sięgać po nowe, nieznane mi pozycje.

Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Sprzedawca. Posiadanie własnej księgarni musi być super, poza tym, sprzedawca w przeciwieństwie do bibliotekarza może doradzać jaką książkę wybrać.

Wolisz czytać jeden ulubiony typ literatury czy wszystko poza nim?
Chyba wybiorę pierwszą opcję. Nie umiałabym sięgać po książki z każdego gatunku poza moim ulubionym.

Wolisz czytać książki fizycznie czy e-booki?
Nie neguję e-booków, ale wolę książki w papierowej wersji. Mogłabym czytać elektroniczne książki, ale jednak zostanę przy tych papierowych.

To by było na tyle, nie wiem kto już robił ten TAG, a kto nie, więc nie nominuję nikogo.
Pozdrawiam! :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi. Zgadzam się z Tobą w stu procentach, a posiadanie własnej księgarni będzie chyba moim nowym marzeniem :D
    http://thebookishcity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wolę te papierowe książki, ale od kiedy posiadam kindle'a również spodobały mi się elektroniczne. Jednak te pierwsze są niepodważalnie lepsze :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie bym odpowiedziała na takie pytania ;) Dzięki temu tagowi zauważyłam, że mam chyba po równo książek napisanych przez mężczyzn i kobiety. Jakoś nigdy nie kierowałam się płcią autora przy zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również wolę papierowe książki i zamawiam głównie z dyskontów internetowych :)

    www.majkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięć książek w tygodniu... marzenie. Zamawiam tylko ze stron internetowych, a e-booków nie czytam, bo póki co nie mam czytnika.

    Pozdrawiam!
    http://ksiazkowniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze pytanie - mam tak jak ty. Czytanie zawsze wolę nowe pozycje, bardzo rzadko wracam do tych co już przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tagi a ten jest bardzo ciekawy - tak samo jak Twoje wykonanie :)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi :) Na zdecydowaną większość odpowiedziałabym podobnie :D Też wolałabym sprzedawać książki niż siedzieć w bibliotece, chociaż... biblioteka też fajna sprawa :)
    Pozdrawiam!
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie kupuję w empiku, gdyż jest tam strasznie drogo. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każdy prawdziwy książkocholik woli papierowe książki :D też zamawiam książki przez internet (do Empika chodzę oglądać okłaki :D)

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak duża ilość czasu na czytanie pięć książek tygodniowo, to byłoby coś świetnego :D
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  12. Również preferuję książki papierowe i zakupy w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wolę zakupy w internecie. Łatwiej ustrzelić jakąś promocję :D Ach tak 5 książek w tygodniu to było coś, ale u mnie wychodzi właśnie takie 5 dziennie, niestety...
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Również skłaniam się do zakupów przez internet. Jest wybór z całej Polski, a chodząc po empikach, księgarniach bądź antykwariatach, nigdy nie wiesz czy książkę, której aktualnie szukasz, odnajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do pierwszego pytania - sama też nie mogę się zdecydować czy wolę powieści jednotomowe czy trylogie, tak jak Ty mam świetne pozycje zarówno w jednym i drugim. Też wolałabym czytać pięć książek tygodniowo, ale przez ostatni tydzień to nawet tych pięciu stron dziennie nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Litery na papierze © 2014