środa, 30 września 2015

Niepopularne opinie o popularnych książkach


Witam! Dziś kolejny TAG, do którego nominowała mnie Karina Czyta z bloga Skrzynka pełna książek. Bardzo dziękuję za nominację i zaczynamy.

1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.
Ostatnio było, a właściwie chyba nadal jest dość głośno o Papierowych Miastach. Przeczytałam tę książkę, o ile się nie mylę, w zeszłym roku i bardzo się na niej zawiodłam. Wiele osób bardzo chwali tę powieść, a mnie nie przypadła do gustu.

2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale Ty kochasz.
Will Grayson, Will Grayson. Widziałam sporo negatywnych recenzji tej książki, a mnie się ona podobała.

3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/bohaterka, według Ciebie, wybrała złą osobę LUB literacka para, której nie lubisz.
Tu będzie (chyba) spoiler z Mechanicznej Księżniczki (której jeszcze nie czytałam, ale wiem jak się skończy) Will i Tessa<-- spoiler.

4. Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.
Kryminały? Choć w sumie lubię ten gatunek, bardzo rzadko sięgam po tego typu książki.

5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.
Nie przepadam za Tris z Niezgodnej. Przede mną jeszcze ostatnia część, ale już w pierwszych dwóch zaczęła mnie strasznie irytować.

6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonana.
Chyba Cecelia Ahern. Przeczytałam jedną jej książkę i jakoś nie mam ochoty sięgać po następne. Jej książki jakoś mnie nie przekonują.

7. Popularny wątek/motyw, którego masz już dosyć.
Podobnie jak Karinę denerwują mnie trójkąty miłosne. Czasem psują one naprawdę dobre książki, bo stają się głównym wątkiem, a wszystkie inne wydarzenia są tylko tłem dla dylematu bohaterki którego wybrać?

8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.
Pieśń lodu i ognia? Wiem, że wszyscy to kochają, ale mnie jakoś nie ciągnie do twórczości Martina. Nie zlinczujcie mnie za to.

9. Mówi się, że „Książka jest zawsze lepsza od filmu”, ale który film lub serial, podobał Ci się bardziej niż książka?
Chyba Zostań, jeśli kochasz. Sama książka średnio mi się podobała, a film, powiedzmy, że przypadł mi do gustu.

Zachęcam do zaglądania do zakładki Wymiana Książek.
Pozdrawiam ;)

22 komentarze:

  1. Świetny tag, nie widziałam go wcześniej. :D Także nie lubię Tris... i trójkącików. :/

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie cierpię Tris i podobnie jak ty mam z kryminałami - lubię, a nie czytam :P

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię Tris - strasznie irytująca bohaterka! Ten "tag " jest naprawdę fajny. Można się wiele dowiedzieć :3
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag. W wielu kwestiach się z Tobą zgadzam. Tris jest nieznośna. Tak samo jak trójkąciki miłosne. ;)

    http://thebookishcity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Film Zostań, jeśli kochasz był świetny i lepszy od książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi jakoś nie podobał się Will Grayson, Will Grayson, ale to tylko moja opinia . ;) To jego z najgorszych książek moim zdaniem, niestety :/
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że nie spotkałam się jeszcze z tym TAGiem, ale nie powiem, podoba mi się ^^
    Mnie też spodobał się film "Zostań, jeśli kochasz", choć książka również nie była zła c:

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Papierowe miasta" też mnie rozczarowały - dobrze, że nie jestem jedyna :) Ja nie lubię kryminałów, więc prawie ich nie czytam. -Pieśń lodu i ognia - też mnie do niej ciągnie do tej serii. Jak widzę mamy podobne odczucia względem niektórych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też niesamowicie denerwowała Tris. A odnośnie trójkątów miłosnych - zdecydowanie zbyt często pojawiają się w książkach, szczególnie młodzieżówki są tym przeładowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tak samo z "Zostań jeśli kochasz" - film bardzo mi się podobał, jednak książka trochę mnie nudziła ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  11. To, że Love Rosie nie przypadła ci do gustu, nie oznacza, że wszystkie powieści będą złe i nie wpadną w Twój gust, Warto dać szansę autorce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy tag!
    Jeju jak możesz z "Papierowymi miastami"! Hahaha żartuję. Mnie się one bardzo podobały, a Wille Graysony czekają na mojej półce aż je przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, też już mam dość miłosnych trójkątów... ileż można?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy tag. Mnie bardziej podobała się ekranizacja książki "Jesienna miłość" Nicholasa Sparksa niż sama książka.

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, "Will Galrayson,Will Grayson" uwielbiana te książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam się nigdy z takim tagiem! Również rzadko sięgam po kryminały :)

    W wolnej chwili wpadnij na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Tu będzie (chyba) spoiler z Mechanicznej Księżniczki (której jeszcze nie czytałam, ale wiem jak się skończy)"

    Buahahaha, nic nie wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buahaha, a ty skąd wiesz, że nie wiem?

      Usuń
    2. Bo jestem wszechwiedząca, buahaha.

      Usuń
  18. Mnie też nie ciągnie do twórczości Martina. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja wprost nienawidzę trójkątów miłosnych i ostatnio to nawet omijam szerokim łukiem wszystkie książki, które takowy wątek posiadają. To tylko przyprawia mnie o dodatkowe zdenerwowanie i irytację -.-''

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 Litery na papierze , Blogger